9 Aralık 2010 Perşembe

2. gün (9 aralık 2010)

sabah kalktığımda ilk iş olarak yine lalelere baktım. açıkçası biraz hayal kırıklığına uğradım. çünkü; ya gözle görülür bir değişiklik yoktu ya da uykumu tam alamamıştım. bugünü dışarda geçirdim, eve geldim ve yine lalelerime baktım ve ne göreyim!

ilk aldığımda ufak bir yeşil saptan ibaret olan fidelerin ortalarında yarık gibi bir şey oluşmuş. birazdan fotoğrafla örnekleyeceğim bunu. kötü bir şey değil ama, bu büyüdüklerine delil.

açıkçası hiç de umudum yoktu, hatta o kadar insan takip ediyor şimdi, rezil olduk diye düşünürken şu gelişme beni epeyce mutlu etti :))

sami'nin gün itibariyle görüntüsü şu şekilde

bahsettiğim yarığı görüyorsunuzdur umarım. çok güzel oldu bu oley.

bu arada boyutla ilgili kafanız karışırsa da, şu alttaki şeyin çay bardağı altlığı olduğunu söyleyeyim siz ordan hesap edin :))

fırat beyin bugünkü görüntüsü de şu şekilde:)

görüldüğü gibi fırat sami'ye nazaran daha yavaş bir gelişim göstermiş. verdiğim isimlerin gelişimlerine bu kadar etki edebileceğini hiç tahmin etmemiştim:)


veee bugünkü kaydımızı da norveçli, tatlı mı tatlı bi hatunun, süper ötesi bir şarkısıyla bitirelim

marit larsen - if a song could get me you

1 yorum:

  1. eheuehee :) bittim bu bloga ben...diğerlerine 5 basar.hatta amerikan vari alkışlıyorum...

    YanıtlaSil